Brudparet Danås

0kommentarer

I lördags ringde kärleksklockorna för brudparet Danås







Jag och pajken min tog på oss festkläderna och stod som värd även denna helg..



Det var ett mycket trevligt bröllop som slutade långt in på småtimmarna.
Söndagen inleddes med att hämta brudparet ocj sedan en trevlig fika hemma hos dem med en del av gästerna..

Idag har jag gått på halvfart, inte riktigt haft energin på topp.. och väl hemma har vi haft en riktigt god kväll där mannen min varit duktig och städat, jag har lagat mat och tvättat och däremellan har vi bara softat.. skönt som katten.

Nu ska jag krypa till kojs, har besämt mig för att vara på jobbet 07.30 senast dessa 4 mornar... upp till bevis. Det är ungefär lika stor karaktär vad gäller detta som att INTE äta godis för Fröken Carlsson.. är jag karaktärslös eller bara lite svag på vissa punkter... :)

Godnatt KRAM

Kommentera

Publiceras ej