Underbara lördag

0kommentarer

Idag tog vi oss en välförtjänt sovmorgon.. vid 11-tiden gick vi upp, riktigt skönt.

Dagen har varit en oplanerad sådan, riktigt skönt med en helt ledig lördag.
Vi var och tittade på tapeter - vilken djungel, samt en tur på stan. Köpte mig ett nytt armband och hjärtat inhandlade jeans.

jag tog en skön eftermiddagspromenad ikläd träningskläder och joggingskor.. har efter det sagt hej då till fina vännerna Anders & Kristin som imorgon åker bort för ett tag.. har varit fantastiskt att få ha er nära för en stund men vi ses snart igen, så får man tänka.. kommer sakna ändå.

Hjärtat mitt är på galej ikväll så jag har en riktig tjejkväll med mig själv.. egentid är mycket bra tid. Just nu rensas och struktureras garderoben. Sommaplagg åker ner i lådor och likaså sommarskor m.m. Hittat en del plagg som inte används, så det blir en skänkes påse också..







Just nu är det massa tända ljus och doftljus samt en skål glass på det





Kommentera

Publiceras ej