Se hit - alla nyblivna mammor!!!

0kommentarer



Se hit alla nyblivna mammor... vad passar inte bättre än en bootcamp nu på våren och sommaren.


mamas Olga Rönnberg har tagit fram specialanpassad träning för just dig som mamma.

Kolla om mamas bootcamp går på den orten du bor. Här i småstaden håller dem i detta, så jag ska allt ta och "prova på" detta och se om jag fastnar för träningen.

Tack min fina vän A för att du tipsade mig om detta

http://www.mammabootcamp.se

Vad är Mamma Boot Camp

Mamma BootCamp® koncept står för anpassad, säker och framförallt resultatinriktad aktivitet utomhus för nyblivna mammor. Du kan kalla det rehab för mammor!

Jag som står bakom Mamma Boot Camp heter Olga Rönnberg. Jag är mamma till 5 barn, Personlig tränare med inriktning på gravida och mammor och du har säkert sett mig som TV coach i årets "Biggest Loser Sverige". Jag har tränat enbart mammor i snart 6 år och jag vågar påstå att jag är enda tränare i Sverige som kan kallas mamma-tränare.

Hur startade Mamma Boot Camp?

Allt började med 3 misstänksamma mammor på Djurgården för 6 år sedan. Jag trodde på konceptet med hela mitt hjärta och det gällde att fömedla detta till deltagarna. Idag finns vi på ca 40 orter i hela landet och vi växer från år till år. I år står även Finland och Italien på tur.

Vad skiljer sig Mamma Boot Camp från annan mammaträning? Varför ska man välja just Mamma Boot Camp?

Det är få instruktörer i landet har rätt utbildning inom ämnet. Jag garanterar att Mamma Boot Camp instruktörer har det som krävs för att kunna träna mammor på ett säkert sätt.

Alla kan vara med oavsett om du fött med kejsarsnitt, har bäckenproblem, foglossning, ont i ryggen, och som alla mammor - försvagade och uttöjda magmuskler. Din kropp har genomgått fysiska förändringar under graviditet och förlossning och nu är det dags att hjälpa den på traven.

Har du ingen möjlighet att gå till gymmet, gillar frisk luft, vill träffa nya kompisar och vill komma i form efter din graviditet? Då är Mamma Boot Camp definitivt något för dig!

  • Du slipper kostnader för gymmedlemskap
  • Får handledning av tränare som är utbildad inom området
  • Barnet är med och du behöver inte tänka på att skaffa barnvakt
  • Du är ute och får frisk luft, ett utmärkt sätt att börja dagen på!
  • Du träffar andra mammor som befinner sig i samma situation som du och får på så sätt naturligt stöd
Varmt välkommen!


Text från mama.se



Kommentera

Publiceras ej