Utemöbel

0kommentarer


Nu när solen börjar hitta fram och värmen så sakta smyger sig på så blir man allt sugen på att krypa upp i en trädgårdsstol och ta morgonkaffet i solen och likaså eftermiddagskaffet.



Jag har letat lite efter två stycken vita trädgårdsstolar/fåtöljer att ha på vår uteplats utanför köket.
Eftersom morgonsolen ligger på där, så hade det varit fint med två stycken stolar emot väggen där man kan sätta sig soliga mornar och bara njuta.


Jag tror att jag har hittat vad jag söker



chapman stol
bild från mio.se


Denna stolen inkl fotpallen är något sådant jag tänkt mig.

Jag får nu se vad sambon tycker om detta, kanske kan det gå hem


Vi har fortfarande julklappspengar som vi inte köpt något för än, så detta kan ju vara en perfekt julklapp:)

Kommentera

Publiceras ej