Fantastiskt gott

0kommentarer


Igår fick vi en kasse kantareller av mamma, tusen tack.
Deras goda smak överväger det tråkigaste av allt - rensa dem...

Igår var vi på studiebesök på en eventuell förskola, spännande. Senast jag besökte förskola/dagis var för ca 25 år sedan när jag själv gick där..så det var på tiden att få se hur det ser ut idag - kändes lite nostalgiskt, som att tiden stått still. Nu står helt plötsligt jag här med mitt barn, och som ungefär 1 år ska börja på dagis.. Tittar jag på bilder så känns det ju som i förrgår jag började 1a klass, men det är bara 20 år sedan den dagen:)

Vi tog en liten shoppingtur efter besöket. Köpte presenter och lite små saker till J.. Denna lilla utsöta björnjacka blir en perfekt jacka nu tidig höst..

Efter sedvanliga tisdagslöpningen med tjejerna så blev det till att rensa kantareller:) en riktigt god macka och några smörstekta gulingar blev det.

Skickar en liten tanke till lilla gudbarnet/kusinen som ramlade igår och fick besöka sjukhuset.. "det går över tills du gifter dig" vi hoppas du mår gott. Kram lilla V.

Kommentera

Publiceras ej