GALET FORT

0kommentarer


...vad fort tiden går!!!
Det är bara 2 dagar (knappt 1 kvar) till FitnessFajten är över för mig, och för denna gången. Vem vet, kanske kör det någon mer gång.

Klart är att jag har gått åt rätt håll, mina delmål är till viss del uppfyllda, men nu början resan mot en sundare liv..

Jag har lärt mig lite denna månaden.
- All typ av träning är bra för kroppen, och variation i träningen är ju klart det bästa för kropp & knopp.
- Jag ska fortsätta med träning, men kanske i samma intesitet att jag måste träna varje dag, varannan eller var tredje dag är bättre än inget.
- Kroppen behöver inte socker. Man klarar sig gott utan det. Sedan är det helt klart värt att "gotta" till det ibland, men inte varje dag och det finns goda och nyttiga mellanmål som håller sötsuget borta.


Nu ska jag och min träningskompis (J ligger på sitt babygym) göra några för dagen övningar, sedan blir det ett besök hos frisören för min del.


Kommentera

Publiceras ej