HERR KANTARELL

2kommentarer

 
 
Idag har även kantarellerna tjänat kvällsmat här.
 
 
 
Det blev en kantarellpaj med inspiration från HoP 
 
Jag följde inte detta recpetet helt, jag gjorde en mindre då jag inte hade så många gulingar, men jag hade soltorkade tomater och persilja i min paj samt att jag hade lite grahamsmjöl i pajdegen.
 
Men riktigt gott blev det.. hoppas inte det var de sista kantarellerna:)
 
Jag är urusel på leta och plocka kantareller men jag är en hejjare på att rensa.
 
 
 

2 kommentarer

Erika

29 Aug 2012 23:15

Ser smaskigt ut!! Hoppas håret blev fint:)

Svar: Det var smaskigt också:) jag blev nöjd med håret.. kram
Me

Johanna

31 Aug 2012 07:55

Så gott det ser ut! Riktigt smaskigt! Grattis på din dag idag Emelie!

Svar: Det var riktigt gott. Tusen tack. Kram
Me

Kommentera

Publiceras ej