En helg fylld av jobb

1kommentarer


Dessa dagar har inneburit jobb för min del. Började i fredags förmiddag med några timmar på kontoret, kändes lite smått konstigt. Frukost med kollegorna istället för hemma med gosen och timmar vid skrivbordet. Det känns ändå skönt att veta att jag inte drar igång med jobbet riktigt än.. Inte helt redo för det än känner jag.

Idag har det varit jobb och likaså imorgon blir det några timmar jobb, en jultradition känns det lite som.. Och vad är det man säger, traditioner är till för att hållas:)

Ett vardagsjobb som att fylla och tömma diskmaskinen (dock ska man ju vara tacksam över att man slipper diska) är ett ont måste men jag har insett att jag har fått bästa hjälpen man kan tänka sig:) varje gång diskmaskinen öppnas blir Julius helt lyrisk, vi får se om detta håller i sig när han är 15:)

1 kommentarer

Frida

16 Dec 2012 10:09

Söt hjälpreda!:)

Kommentera

Publiceras ej