Come down

0kommentarer



Idag var jag hos barnmorskan för kontroll.
Mina värden och kurvan var lite för låg, så jag fick träffa läkarn istället.
Fick ännu en glimt på förlossningen, då det gjordes ett ultraljud och lite mätningar.

Alla värden var bra, det som går att utläsa är att det är en relativt liten bebis där inne.. ingen 4,5 kg klump direkt...


nu när det inte är långt kvar så blir det besök varje vecka och jag fick i ordination att ta det lite lugnare, krama soffan hårdare med andra ord :)
så vad passar inte bättre än att slappa i soffan, läsa bloggar och snart väntar taco middag när hjärtat kommit hem...


är det inga många dagar kvar tills vi har en 30-åring i huset...undra om han är orolig över överaskningar, då han inte är så där förtjust i just detta... jo, det är han väl.. syster min smsade honom igår att hans present var klappad och klar och han gav till svar: behöver jag vara orolig??!!

jag tror han får en bra födelsedag, och lite överaskningar ska han allt ha, det hör ju liksom till, inte sant?

Kommentera

Publiceras ej