Finally friday

1kommentarer




Vardagens sista veckodag här






Vad passar bättre än att solen skiner utanför fönstret.

Jag tog en snabb lunch idag för att kunna sluta lite tidigare.. lovely.
Tänkte ta och gå en bit hem (inte hela vägen) för att sedan bli upphämtad av sambon.
Eftersom vi numer bara har en bil under en period så kör han mig till jobbet på morgonen och hämtar mig efter dagens slut om jag inte får skjuts av någon annan.
Det är rätt så skönt att slippa vara bilburen.. man får anpassa sig lite mer helt enkelt.

I eftermiddag ska jag åka till syster som ska fixa till mina naglar.
Jag gör vanlig förstärkning med gele och nu är naglarna både långa & slitna så det blir ett välförtjänt besök.

Senare ikväll får det nog bli ordentligt fredagsmys med allt som hör till.
Helgen bjuder på festligheter x 2

Ett extra Grattis till min fina vän ANNIE som fyller år idag... hipp hipp hurra

1 kommentarer

Anonym

17 Feb 2012 16:26

Åh tack fina!

Kommentera

Publiceras ej