Lördagsledigt med renovering på schemat

0kommentarer

Idag är jag full av energi.. kan bero på gårdagens softis dag. Så skönt att få en extra dag ledigt och nu kunna lägga energi på renovering, fix och städ dessa två dagar.

Igår var det strålande sol och några minusgrader, så vad passade inte bättre om promenad i det vackra vädret

Solsken, promenad



Nu ska jag sätta igång med mitt projekt - trappan till övervåningen..
Än så länge är den bara grundmålad, men bättre ska det bli

trappa, vitmålad

vitmålad, trappa


Såhär såg det ut när vi köpte huset


Såhär såg det ut när vi flyttade in - under construction helt klart




Senare kommer det bilder på när hela trappa är klar.

Nu ropar min andra hälft på mig att jag ligger efter honom.. haha. han tapetserar i rummet på övervåningen och jag målar trappan, mycket bra arbetsfördelning

Kommentera

Publiceras ej