2011 års resumé

2kommentarer

JANUARI
Vi inledde året med träning och mycket skidåkning, då Tjejvasan gick av stapeln i februari.



Vi spenderade många dagar på gymet. och vi hade en trevlig bortahelg i väst hos Anna & Oskar, som då bodde i Halmstad


Jag drog igång och blev säljare för ZBH



FEBRUARI

Tjejvasan gick av stapeln. Jag och Jessica hade en trevlig helg uppe i fjällen, sedan gick inte själva loppet något vidare men mycket roligt var det








MARS
Vi fortsatte vår renovering och övervåningen började för en rejäl förändring.
Vi firade min älskades 29 års dag med en middag, eftersom jag var iväg och åkte Tjejvasan när han fyllde år


Vi hade mysiga hemmakvällar, blandad med festligheter och hemmafix

APRIL
Bygget av vårt trädäck påbörjades... 80kvm stort blev det..

det firades såklart när sista brädan satts fast


Vi var barnvakt åt denna då lilla sötisen


Morfar firades då han fyllde 80 år


MAJ
Träningen inför Tjejvättern startade ordentligt. Några rejäla rundor blev det på cykel, riktigt kul när jag väl kom in i det




Jag och hjärtat spenderade en helg i Stockholm på tu man hand. Strosade i gamla stan, åt och drack gott och pratade om livet, nuet och framtiden





JUNI
Tjejvättern tillsammans med svägerskan. Ett riktigt kul lopp med perfekt förutsättningar som jag aldrig kommer att glömma

I mål på 3 tim och 30 min

Möhippa för bästa Malin i Köpenhamn


I slutet av juni blev hon fru.. underbart vackert bröllop




JULI
Jag klarade av Tjejklassikern efter att genomfört Vansbro tjejsim.
Taggad som tusan var jag.


Vi hade en fantastisk semester och fick under denna tid veta att vi skulle bli föräldar i mars månad 2012.. med spänning ser vi fram emot detta


AUGUSTI
Möhippa för både Jessica och Kristin




Vännerna Magnus & Jessica gifte sig och vi var värdpar


Ett underbart fint brudpar



SEPTEMBER
Anders & Kristin gifte sig och även här var vi värdpar


Ett vackert nygift brudpar


Mamma fyllde 50 år och detta firade jag mamma och syster med några härliga dagar på Varbergs Kurort



OKTOBER

En trevlig och mysig helg i Köpenhamn med Erika & Hillevi


Vi var ett gäng tjejer som var på Ladies Night - mycket trevlig tillställning



NOVEMBER

Jag besökte Erika & tjejerna i Göteborg och hade en mysig helg där med Lisebergsbesök bl.a.




DECEMBER
Julbestyr och allt som hör denna månaden till. Vi var på julbord tillsammans med mitt jobb. Jag jobbade lite på IK under julhelgerna och vi fixade och julpyntade hemmet vårt.

Vi avslutade detta året med goda vänner igår. En tre rätters middag och med bubbel och sprak firade vi in ett nytt år, 2012. Välkommen


Hummersoppa med pilgrimsmusselpaj


3 sorters pepprad oxfile med gratinerat mos och vitlöksfrästa sockerärtor


Vit chokladfondant med passionsfruktsås


Välkommen år 2012

Jag summerade föregående år (2010) med denna lista och tänkte göra samma sak för 2011. So, here we go.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Resteranade del av Tjejklassikern. Vasan, Cykla Vättern och Vansbrosimmet

Höll du några av dina nyårslöften?
Höll igång relativt bra med träning. Vi gick in i 2011 helpeppade som man alltid är och körde på i ett bra tempo. Höll inte direkt samma tempo hela året och har svackat i höst.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja

Dog någon som stod dig nära?
Nej, Tack och lov för det. Jag och mina nära har varit förskonade från detta..

Vilka länder besökte du?
Inga nya länder under 2011

Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
SNÖ!!!

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
Dagen i mitten på juli då vi fick veta att vi ska bli föräldrar i mars 2012.

Vad är det bästa som hänt dig år 2011?
Att jag blev gravid och att jag klarade Tjejklassikern på 12 månader

Största misstaget?


Bästa köpet?
Våra utomhusmöbler

Vad spenderade du mest pengar på?
Möbler

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att få vara gäst på 3 bröllop i somras. Alltid så fantastiskt när 2 människor blir 1 och denna lycka.   

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?


Vad önskar du att du gjort mer?
Spelat lite mer golf men tiden räcker inte alltid till.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Inget direkt

Hur tillbringade du julen?
Tillsammans med våra familjer, nära & kära samt med mycket vänner

Blev du kär i år?
Ännu mer kär i mannen jag lever ihop med

Favoritprogram på tv?
Skavlan

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Jag hatar inte

Bästa boken du läste i år?
Denise Rudbergs nya böcker

Största musikaliska upptäckten?


Något du önskade dig och fick?
Har önskat mig en frisk familj och detta har jag, så jag är evigt lycklig.
Och att för var dag bygga en framtid tillsammans med den jag älskar är jag lycklig över.

Något du önskade dig men inte fick?


Årets bästa film?
Svårt, men det är nog Water for Elephants

De bästa nya människorna du träffade?
Ingen nämnd, ingen glömd.

Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Lika tidigare år. Enkel, feminin och kanske en aning tråkig, men sån är jag

Vad fick dig att må bra?
Mina nära & kära

Vilken kändis var du mest sugen på?
Haha. Ingen direkt. Mötet med Henrik Lundqvist sommaren 2010 är svårt att slå.

Vem saknade du?
-

Favoritmånad 2011?
Juli & Augusti 
 
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Nej, året var mycket bra. Fulländat på alla sätt och vis och jag välkomnar med förtjusning år 2012 och trevligheterna detta året kommer att bjuda på

2 kommentarer

Emma [www.emmasutsida.se]

02 Jan 2012 20:50

Imponerande att du gjort tjejklassikern, det skulle jag aldrig klara. Kul att se lite brudpar oxå då jag har tagit tag i vår planering på allvar idag :)



kram //Emma

E

02 Jan 2012 20:58

Det var bara lite inställning sen gick även det vägen. Något jag verkligen rekomenderar, en riktigt kul grej..

Ja, stort lycka till med bröllopsplanerna, spännande.



Kram E

Kommentera

Publiceras ej