Mitt nya &

3kommentarer

Mitt nya & tecken från ZBH pryder nu vår tavellist i somvrummet tillsammans med en bild på oss från ett av bröllopen i somras.. vackert, naturligt & vitt.

& tecken,zbh

Jag har inte städat ut julen än, det får bli helgens to do. eftersom vädret inte är så vintrigt så tröttnar man snabbt på julsakerna men samtidigt har jag varit så nöjd över vår fina kungsgran som stått sig så fin. inget barrande över huvudtaget, helt klart värt de kronorna extra och få en fin & ståtlig gran som knappt ansar ett endaste barr (och det gör inget om man glömmer att vattna)

jag är nu lite sugen på att vårfräscha till det här hemma, men än är det bara början på januari.. så riktigt vårigt är det ju inte.. men ljusa, fina toner och lite nya fina blommor får nog allt flytta in här hemma till helgen.

har däremot städat undan julpyntet på bordet och tagit bort mina XMAS löpare.

Sjuanstolar, Arne Jacobsen, ZBH, MIO
 Nya och fina nyårsblommor samt mina favoritlyktor från ZBH pryder nu vårt matbord

3 kommentarer

Emma [emmasutsida.se]

04 Jan 2012 18:38

Det verkar finnas en hel del fint hos ZBH, hur funkar det brukar du ha "partyn"?



Jag är också sugen på att "vårpiffa", det gjorde stor skillnad bara att få bort ljusstakarna tyckte jag. Jag väntar nog lite till men sen blir det färgglada kuddar i soffan och tulpaner på bordet :)



kram //Emma

Annie

04 Jan 2012 20:30

Nu är man trött på julen. På lördag åker den bort!

Och när du kommer ska de vara vår fint:)

E

07 Jan 2012 11:42

Emma:

Jag brukar hålla partyn hos olika värdinnor. Så skulle du vara intresserad av att ha ett party så säg till. Jag kommer att pausa nu från Februari månad men innan dess kanske jag har en visning här hemma, isåfall skickar jag dig en inbjudan. Hör av dig om du har fler frågor gällande ZBH.



Kram E

Kommentera

Publiceras ej