Ny investering

0kommentarer

Jag har nu äntligen bestämt mig för en ny kamera. Jag har haft 2 digitalkameror från Sony tidigare men slutade att använda den när jag skaffade min nya I-phone 4S nu i höstas. I-phonen tar ju minst lika bra bilder som min digitalkamera gjorde, om inte bättre nästan med alla dess olika inställningar, funktioner m.m.

Jag har däremot länge spanat efter en bra systemkamera. Nu har jag hittat rätt. En Canon Powershot G12 blir det. Jag testade denna en eftermiddag i julas och den kändes helrätt. Det ska bli roligt att kunna ta lite mer bilder och med god kvalité nu när vi blir +1. Jag har letat efter en liten och kompakt systemkamera och jag tycker då att denna är ett riktigt bra alternativ. Sambon min som är kamera intresserad får ge mig lite kurs i det här kring foto (jag är så när som novis med inställningar och dylikt) så ska det nog bli bra det med.

Bild från scandinavianphoto.se

Kommentera

Publiceras ej