I EN STUGA VID EN SJÖ

1kommentarer

 
 
 
Nu är sambon inne på sin sista semestervecka och vi försökte ta vara på tiden så gott det går. Vi får hoppas att det fina vädret och värmen hittar tillbaka hit
 
 
Förra veckan spenderade vi vid sjön, i en liten röd stuga alldeles intill vattnet.
 
Härlig utsikt
 
 
 
 
 
 
Julius gillade livet på landet
 
 
Vi hade fantastiskt väder och solens strålar har gett oss färg på kropp och knopp.
 
 
Jag är en riktig soldyrkare och har alltid gillat sol och värme.
Vidare brun har jag aldrig blivit men gillar ändå bara känslan av att njuta av värme och tycker att man bli duktig på att sålla bort alla "måsten" när det är soligt och varmt.
 
 

1 kommentarer

Elin

30 Jul 2012 23:54

hoppas du driver... tattarblod?

Svar: Givetvis driver jag.. det är ju enbart ett uttryck, därav " " jag kunde valt att använda ett bättre ord, jag hoppas ingen tar illa upp.. MVH e
Me

Kommentera

Publiceras ej