NYTT INKÖP - LET`S START

0kommentarer

 
 
Nya löparskor är inhandlade så nu finns det inga ursäkter längre för dålig träning.
Jag va tvungen att testa dom, så det blev en liten tur på ca 3 km men bättre lite än inget!!!
 
 
Förra veckan efter min promenad med lilla J så insåg jag att det gamla skorna verkligen hade gjort sitt.
 De var utnötta i hälen och ett skoskav mer så fick det bli ett par nya och fräscha skor.
 
 
 
 
Det blev ett par asics GEL-PULSE 3 med bra dämpning i hälen och riktigt sköna
 
Med tanke på Göteborgsvarvet i maj 2013 så är det på tiden att jag börjar komma i form, och nu med nya skor med bra dämpning så borde det inte vara något problem.
 
Snart är semestern över och vardagen rullar igång igen.. dags att trigga igång kroppen och dra ner på allt fika och röra mer på sig.. iofs så kan man ju tacka nej till fikat samt att ingen annan än tvingar ju mig att ta en bulle/kaka/sötsak varje gång men min dåliga karaktär och den där lilla röda med djälvshorn på min vänstra axel vinner alltid:) kampen och därmed slinker det ner en och annan sötsak.
 
 
 
asics,

Kommentera

Publiceras ej