Semesterfeeling

1kommentarer

I lördags var vi ett gäng tjejer på Lars Winnerbäcks konsert i Halmstad. Vi startade kvällen med god mat, dryck och umgänge för att sedan bege oss till konserten. Jag tyckte nog allt att Lasse hade dragit ner lite på tempot.. Tyckte det var lite väl lugna låtar men i övrigt var det bra. Efter konserten tog vi oss till Leffes Lounge i Tylösand. Som mamma och trötter gjorde jag en tidig sorti och begav mig hemåt med svägerskan efter ett tag. Några av de andra tjejerna fortsatte kvällen ute. Igår efter frukost åkte vi till Riccardos och åt en fantastiskt god italiensk glass. Efter lunch mötte jag upp mina pojkar och vi styrde kosan söderöver för semester.. Härligt med tid tillsammans med nära och kära.

1 kommentarer

linda

16 Jul 2012 14:47

såå söt han är lille J!

Svar: tack linda. de är så mysiga och charmiga och utvecklas fort, du vet säkert..
Me

Kommentera

Publiceras ej