Hej effektivitet och sköna natur

0kommentarer

 
 
 
Idag startade vi dagen tidigt.. hämtade syster som lämnat in sin bil och körde henne till jobbet. På hemvägen stannande jag på torget och köpte jordgubbar... ( i pyjamasbyxor) så var det någon som skymtade en bakdel med snobben på så var det bara mina pyjamasbyxor och jag :)
 
Vi var på bootcampen idag också och det var egentligen avslutning men vi kör två gånger till innan semestern börjar.. härligt.
 
 
 
Det kom en söt liten pippi och satte sig jämte mig nere i parken tidigare idag
 
Någon som vet var det är för slags fågel, kändes en aning ovanlig och den var reltivt nära trots att jag satt på bänken.. liksaå la jag märke till att den hade ett litet band runt foten.. hm, en rymling från någonstans kanske.. hur tar man reda på sånt?!?
 
 

Kommentera

Publiceras ej