Next stop - the beach

0kommentarer





Lexington, beachbag, espandrillos
bild från lexingtoncompany.com



Är inte denna bilden fantastisk...


Såhär önskade jag att det såg ut hemma i min hall just nu.
Strandväskan packad och sköna strandskorna redo att hoppa i



Jag hoppas att sommaren snart är här för att stanna, jag tror vi alla behöver få koppla av ordentligt, få njuta sol och värme. Alla krav och måsten minskas när vädret är fint och jag tycker det är skönt. Sommaren är en fantastisk tid och det får gärna också komma någon mellandag bland solskensdagarna med en rejäl regn- och åskskur.. tycker det är så mysigt att få sitta inomhus och höra regnet smattra och åskan mullra + att det blir så ren och skön luft efteråt.. nu hoppas jag att vädergudarna har hört min lilla "sommarbön"


Kommentera

Publiceras ej