EN DOFT AV VÅR

0kommentarer




Idag startade vi dagen i vanlig ordning med sovmorgon...kanske är de sista jag har på länge :)

Efter en god frukost och dusch så gjorde vi en termos kaffe, åkte och köpte lite fika samt packade med våra kameror och åkte en tur ut på landet här i trakterna.


Vi hade en mysig fikastund högt uppe och med utsikt över vattnet, härlig dag 



Här hemma har vi nu fortsatt i vilotecknet. hjärtat mår inte helt hundra, förkylning på ingång ?!?! så vi slappar, vilar och har det allmänt lungt och skönt.. men jag har ju lite svårt att bara lägga mig ner och inte göra något:).. så istället läser jag bloggar och gör inlägg m.m. har även rensat ut  lite blommor här hemma som vissnat och blommat över.. kom för en stund sedan på att blomsteraffären stängt, så kanske gör en tur imorgon och hittar lite nytt... alltid fräscht med vackra blommor hemma.




Rosorna vi köpte förra lördagen håller sig fortfarande fina. Ställde varsin på våra sängbord




Fint i fönstret


Solens strålar är ju helt underbara och vem blir inte glad av en solskens dag och barmark... vårkänslorna riktigt spritter i kroppen.. Jag vet inte om ni som jag får anstränga er och blunda lite för allt damm och skitiga fönster som syns så väl i detta ljuvliga väder. Det går ju inte att städa för jämnan, men visst ser man det och grämer sig lite och helst av allt skulle vilja att det blev osynligt när solens strålar är så vackra.... I-landsproblem.


PICS från dagen











Kommentera

Publiceras ej