MY DAY

0kommentarer




Min dag har varit precis som en söndag bör vara - oplanerad.

Vaknade tidigt men somnade om lite om vartannat.
Efter en god frukost blelv det en förmiddagspromenad, skönt med friska luften. 

Jag hade lite fix och trix här hemma - tvätt m.m. tittade på Vasan. Vi gjorde också ett besök i blomsteraffären och jag gjorde en fin vårbukett som piffar upp på matbordet

Hjärtat röjde lite i trädgården, han har klippt äppelträden så vi samlade ihop alla kvistar som sedan slängdes på tippen tillsammans med vår Gran!! som legat kvar på tomten sen vi slänge ut den..

Efter lunch och eftermiddagsvila blev det en cykeltur till svägerskan och sambo.. en kopp kaffe och några timmar senare cyklade jag hemåt... vad härligt det att med nypumpade däck och cykeln går som en klocka.

Söndagsmiddagen blev nachostallrik a´la Carlsson och nu har denna avrundats med en skål glass.




Lite drömmar/tankar/idéer om baksidan (min kreativa sida kom fram)
Ljuslyktorna är tända och söndagssoffan ska när som helst intas
3 våriga nyanser av rosa med tulpaner, anemoner och vaxblomma
Vaniljglass med krossad choklad (kommer alltid att vara min favorit) & chokladsås

Kommentera

Publiceras ej