TODAYS STATUS

0kommentarer



Är det bara jag som har problem att blogga från blogg.se appen???
trots att jag uppdaterade appen i helgen så går det inte att blogga från den.. märkligt, men men.

Igår var en riktig slappardag. Kom hem från jobbet vid 18 och efter kvällsmat så spenderade jag resten av kvällen i soffan framför TVn.

Idag har vi haft utbildning på jobbet och jag känner att det nu verkligen tar på krafterna. Försökte få lite gjort på jobbet efter utbildningen men det var lättare sagt än gjort... det är ju som sagt en dag imorgon också, så då tar vi nya och friska tag.

Har precis tagit mig en liten cykeltur i kyla och blåst!! och ska sjunka ner i soffan en stund tillsammans med detta...



Lindt choklad


När sambon min kommer hem ska vi åka och fira svärfar som fyller år idag - GRATTIS!!!

Kommentera

Publiceras ej