EGOTID UTAN MÅSTEN

0kommentarer

 
 
Båda pojkarna i huset sover så då passar jag på att slappa i soffan med ett glas rött..
 
 
 
 
har tänt massvis med ljus som ger en sån där härlig stämning och doft med alla doftljus
 
 
 
 
 
 
Disken pep nyss klart och berget av ren tvätt har skrikit mitt namn i över 2 dagar säkert, men jag låter det vänta, ska istället bara ladda batterierna och sedan ta en vitaminboost och hoppas "peppar peppar" att jag slipper bli sjuk som sambon min är... det är mycket inbokat nu och idag känns det som lugnet framför stormen,
då jag både imorgon och på torsdag har ZBH visningar, sedan är det full fart på fredag och lördag med Loppisen
 
 
jag ska nu byta vardagsrummet mot TV rummet tror jag och slötitta på TV lite, vet knappt om det är något bra som visas..
 
 
trevlig tisdagkväll
 

Kommentera

Publiceras ej