Göteborg TUR & RTEUR

0kommentarer

 
I fredags förmiddag åkte jag till Göteborg för att gästa denna fina vännen.
 
 
 
 
 
Jag startade mitt besök med att träffa Malin och hennes lille William, William är 3 veckor äldre är Julius. Det var roligt att ses, senast vi träffades med pojkarna var i april/maj någongång.. nu har de vuxit en del. Vi lunchade ihop, sedan gick vi och shoppade lite farsdags presenter, julklappar 
 
Lite senare anslöt Erika och efter ett snabbt stopp hemma hos henne så gick jag Erika & Emilia ut och åt gott på Italienska Trattoria. Efter god mat och prat så gick vi till stället jämte (smidigt, när regnet öser ner) Tranqulio och där avslutade vi kvällen med varsin god drink 
 
- tack vänner för en trevlig fredag -
 
Lördagen inleddes med lite sovmorgon (är man barnfri så är man). Efter en god frukost så åkte jag och Erika till Haga och gick där i lite affärer m.m. Köpte även där lite julklappar och annat fint. Efter en lunch/fika så var det dags för mig att styra kosan hemåt mot småstaden igen.
 
Tack för denna gången Göteborg och tack du fina.
 
 
Lördagskvällen tillbringade jag och Julius på min fasters 50 års kalas (pappan var på svensexa). Kusin Vincent var också på plats så lite kusinmys blev det allt innan lilla J somnade för natten..
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej