MAMMADAG & FINBESÖK

1kommentarer



Idag var det en fikaträff med 7 mammor och 7 barn. En sockerchock, trevliga tjejer och ett gäng härliga ungar.

Vi promenerade till de andra och nu är det verkligen höst på riktigt. Jag hade handskar och jag satte i åkpåsen i vagnen så att lilla J fick det varmt och skönt .

eftermiddagen har spenderat med familjen då pappan i familjen är krasslig och har känt sig dålig sedan helgen..vi hoppas att han piggar på sig snart.

Ikväll fick vi kärt besök av min fina vän Erika som jobbar tillfälligt i närheten.. Alltid trevligt att träffas och få lite "gratis" tid ihop..

Nu tar vi natten i detta Casa, imorgon ska jag upp tidigt och gå på Hälsokontroll kl 08.00 på företagshälsan, wish me luck.

Godnatt

1 kommentarer

Emma [www.emmasutsida.se]

10 Oct 2012 08:45

Hej! Va kul det ska bli ikväll :) Behöver man ha pengar med sig eller hur funkar det? kram

Svar: Hej Emma. Förlåt att jag inte svarade innan kvällen, såg din kommentar först nu. Hoppas du tyckte det var trevl och att du kommer gilla sakerna. Kram
Me

Kommentera

Publiceras ej