FIX FIX FIX

0kommentarer

 
 
... här hemma är flitiga lisa igång, fixar inför morgondagen då det är första ZBH visningen för mig på länge. Så roligt det ska bli, trots att jag är lite ringrostig, det ska nog bli bra till slut. Det är mycket fina saker inför hösten och imorgon ska det inhandlas ljus m.m. för att få rätta stämningen med produkterna.
 
 
Då det kanske är några som läser bloggen som också är intresserade av inredning och accessoarer för hemmet så vill jag här även betona att ZBH söker fler säljare och här i trakterna vore det jätteroligt om vi blir fler.. det behöver inte betyda konkurrens för att man är fler säljare på ett och samma område, utan snarare större märkesigenkänning samt att det är roligt att vara ett säljteam som kan puscha och sporra varandra och vara stöd och hjälp till varandra.
 
 
 
 
Ta kontakt med mig eller med kontoret om ni skulle vara intresserade av att bli en av oss.
 
På www.zbh.se hittar ni kontaktinformation till dem och vill du kontaka mig så maila mig på [email protected] om du inte vill skriva det i kommentarsfältet här.
 
 

Kommentera

Publiceras ej