RESULTATET

0kommentarer



Fitnessfajten är över för Augusti månad och för min del.
Det var en rolig utmaning och som jag sagt tidigare så följde jag inte schemat till punkt och pricka men så gott som.

Jag gjorde delmätningar var 10e dag och helt klart hände det mest det 10 första dagarna.
Efter 10 dagar hade jag minskat 1,5kg och 4cm på midjan.

Efter 30 dagar var mitt slutresultat -3kg och -8cm på midjan. Jag är riktigt nöjd över detta. Jag hade som mål 6-7cm minskning på midjan och det klarade jag.

Jag önskar nu såhär i efterhand att jag mätte ben och armar mm då jag även ser resultat där väldigt tydligt på mina före- och efterbilder.

Nu efter denna festhelgen med allt vad godsaker heter så ska jag åter komma på banan på vardagarna vad gäller vardaglig träning och återhållsamhet vad gäller socker.

Jag har lärt mig mycket av dessa 30 dagar och det var fantastiskt roligt att få se resultatet.

Kommentera

Publiceras ej