LÄTT TILL TÅRAR

0kommentarer

 
 
Igår såg vi filmen Life as we know it
 
 
 
 
Det är en romantisk komedi... men jisses. för mig var det en rörande och mycket vacker film, samt väldigt tragisk/hemsk (det är ju på film ska man ju däremot komma ihåg) Det är väl så att man som småbarnsförälder reagerar på ett annan sätt än förut när det handlar om barn. Jag har aldrig tidigare gråtit till en film (möjligen någon enstaka) men igår hade jag lätt till tårarna.
 
 
Ett litet filmtips från mig får bli denna filmen. Den är rolig, fin, sorglig och allt därtill. Det är nog inte så att alla gråter av den, utan ser komiken i den, vilket jag också gjorde..
 
 
 
Idag är det redan torsdag, veckan är ju snart slut. Imorgon är det fredag, jobbdag för min del.
 
 
 
Nu ska jag ge mig ut i solskenet på en härlig promenad.
 
 
 
KRAM
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej