SNART SÅ...

0kommentarer

 
 
 
"den som väntar på något gott..."
 
så sant så.. snart så är det klart intalar jag mig, och det stämmer ju till viss del. Här pågår arbetet för fullt med att få badrummet klart. När man är mitt upp i en renovering så står mycket annat stilla (läs: städa övervåningen är absolut inget prioritet). Nu ser jag fram emot att bli klara med underarbetet, så att kakel och klinker kan sättas.
 
Vi kommer att ha en vit blank kakelplatta på väggen och blå mosaik på golvet, hoppas det blir lika snyggt som jag tror:)
 
 
 
värmeslingor på plats och redo för flytspackling
 
 
flytspacklat - check
 
 
 
och "fallet" i duschen är också spacklat och klart.
 
 
 
Snart hoppas jag på bilder innehållande lite färg:) dvs kakel och mosaik...
 
 
ha en fortsatt trevlig torsdag, snart helg.
 
 

Kommentera

Publiceras ej