ADVENTSMYS

0kommentarer

 
 
Idag har vi njutit av att det har varit 1.a December och 1.a Advent hela dagen.
 
 
 
 
Min vita Kubus ljusstake fick bli årets adventsljusstake och blev lite julpiffad a´la glittriga renar
 
 
 
Jag hade bestämt sedan en tid att min lilla pojk ska få en julkalender, egengjord av mamman sin.. och så efter lite fix och diverse små inköp så stod den klar idag. En enkel men ändå är jag sjukt stolt över att det blev en liten kalender tillslut (jag har inga direkta pyssliga ådror i mig)
 
 
 
 
 
När jag va klar och hängt upp alla 24 påsar ropade jag på J och bad han komma och titta på sin kalender och leta rätt på paket nr 1 (kanske inte så lätt vid 1,5 års ålder, men med lite hjälp så)
 
 
 
 
 
mamma, får jag ta ett paket nu...
 
 

 
 
Jag måste nog erkänna att nu är julen så mycket mer, så mycket extra glädje som fyller mitt hjärta. Vår lilla pojk är drygt 1,5 år och han förstår och är så medveten om allt och detta blir verkligen en jul att minnas, även om det inte är J´s första jul.
 
 
 
Nu stänger jag ner datorn och laddar för en ny vecka imorgon - första veckan i December.
 
 
jobb, glögg, kärlek, julmusik, juleskum, final i dessertmästarna m.m. bjuder veckan på
 
 
 
 
 
 
GODNATT VÄNNER
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej