SOLSKENSPROMENADER

0kommentarer

 
 
Visst är det vackert när vinter börjar gå mot vår och solens strålar riktigt värmer och snön så sakteliga smälter bort...Jag tycker det är sköna tecken på att våren är på ingång och den får mer än gärna komma och ta oss med stormsteg snart.
 
Något man inte kan unna sig när man arbetar är att ta en timmes promenad mitt på dagen i det skönaste vädret. I veckan passade jag på att ta just en sådan promenad. Vad som saknades var en filt, en bänk och en kopp kaffe medans solens strålar hade kunnat få värma mitt ansikte.. nästa gång får jag ta med kaffe och sätta mig ner och njuta en liten stund.
 
 
Jag gick en ny slinga och det var en alldeles perfekt 1 timmas promenad genom stan, naturen, närheten till vattnet m.m. Den rundan kommer jag gå fler gånger.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej