BACK ON TRACK

0kommentarer

 
 
 
Nu är vi tillbaka i vardagen här hemma.
 
 
 
Igår städades Julen ut och vad passade inte bättre än att köpa lite nya fina blommor till hemmet
 Ranunkel, fult namn men en fantastiskt fin blomma. Detta pryder nu bänken i hallen
 
 
 
 
 
 
Jag och Julius hälsade på morfar/gammelmorfar idag på förmiddagen, han var glad att få besök av en sådan liten sprallig pojk som J just nu är.. han ålar, kryper, reser sig och skrattar om vartannat.. nu är det inte många lugna stunder, men det är ju precis så det ska vara..
 
 
 
Efter lunch somnade liten så gott så jag stoppade om honom i vagnen, klädde mig varmt och tog en timmes skön promenad. Jag tycker det är så skönt att komma ut på en längre promenad varje dag, det behövs både för kropp och knopp för min del.
 
 
 
 
 
Hoppas ni alla har fått en bra start på 2013 och har hittat in i vardagsrytmen igen.
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej