STOCKHOLM T/R

0kommentarer

 
 
 
I fredags morse gick jag upp med tuppen och begav mig mot Stockholm och mina vänner
 
 
 
Väl på plats i Storstaden ägnande jag några timmar till egentid på stan, det blev lite shopping och då bl.a här
 
 
 
 
Stockholm visade sig från sin bästa sida och bjöd på solsken, fantastiskt väder...
 
 
 
 
Lagom att jag hade tröttnat på att springa på stan och att shoppa (ja, tänka sig att jag kan tröttna på det) så mötte jag upp en fin vän med hennes 2 månaders lilla pojk och vi tog en fika och uppdaterade oss på livet.. 1,5 år sedan vi sågs och 2 barn senare :) En annan gemensam vän till oss anslöt, nämligen Erika och fikan övergick till lite AW med bubbel, mycket trevligt en fredagseftemiddag i Stockholmspulsen
 
 
Till sist mötte jag upp Frida och vi åkte till Annie och där bjöds vi på ostbricka m.m. mycket trevligt, gott och fantastiskt att träffa er igen vänner...
 
 
 
 
 
 
Efter en trevlig fredagskväll hos Annie tackade jag och Frida för oss och begav oss hem mot henne. Lördagsmorgon startade med en grym frukost på Plaza Hugo, och efter frukost och fix mötte vi upp Annie
 
 
 
 
 
Vi hade en trevlig lördag med en mysig lunch på Zink och alla tre gjorde vi lite fynd på stan och härligt nöjda och med trötta ben gick vi hemåt för att svida om till lördagskvällen. Ida anslöt på kvällen och vi åkte då till Berns Bistro & Bar Vi hade en trevlig kväll med bubbel, god mat, bra samtal, skratt m.m. Perfekt.
 
 
 
 
 
 
Tack fina vänner för denna gången, vi ses snart igen.
 
 

Kommentera

Publiceras ej