MITT PERFEKTA LIV

0kommentarer

 
 
 
Vilken dag vi har haft.. en perfekt sommardag. Jag har ätit både lunchen och middagen ute i solsken, bara det är fantastiskt. En trevlig lunch med Anna som lunchdejt och en trevlig middag med Anders & Kristin nu ikväll.
 
 
 
Jag har just i detta nu beställt denna boken...
 
 
 

Det känns som en bok helt i min smak. Är det någon som har läst den???
 
 
 
Jag har läst 2/3 böcker om Mr Grey men jag fastnade inte sååå som så många säger att man gör. Tyckte första boken var bra, men den andra kändes mycket bara som en raksträcka... må hända att jag har fel (hit me...:) Jag ska däremot läsa tredje och sista boken och jag tänker också se filmen (man har ju målat upp en del om karaktärena m.m) Jag ska köpa mig sista boken och läsa den nu i sommar..
 
 
 
 
Nu blir det Godnatt här.
 
 
KRAM
 

Kommentera

Publiceras ej