1-ÅRS KALAS

1kommentarer

 
 
Inför 1-års kalaset här hemma hade jag fixat lite småsaker, så det skulle kännas att det var just lilla J som firades. Jag beställde de flesta sakerna på nätet, servetter, ballonger, muggar, sugrör m.m. smidigt och enkelt faktiskt
 
 
 
Här kommer lite pics från vårt firande
(jag hade klantat mig och missat ladda kamerabatteriet, så det dog mitt i kalaset, bra tajming)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mums med tårta..
 
 
 
 
Julius fick hjälp med paketöppningen av Leonie (och pappa på ett hörn)
 

1 kommentarer

Kristin Danås

29 Mar 2013 10:55

Åh vad det ser mysigt ut! Vad fint ni gjort! Hoppas ni blev nöjda med tårtan! Och viktigast av allt, att han gillade den :) Puss

Svar: Ja, vi blev supernöjda med bägge tårtorna, jättefina. Han gillade de (lite).. va nog mest konfunderad över vad det var han åt:) saknar dig, men snart så.. Puss
Me

Kommentera

Publiceras ej