LEDIGHET de LUXE

0kommentarer

 
 
... här hemma njuter vi av denna härliga ledighet.
 
 
Dagarna har varit relativt oplanerade, förutom i torsdags. Jag och Jessica hade planerat in en längre löprunda som uppladdning inför nästa veckas Göteborgsvarv. Och ja, vilket runda det blev... 1,9 mil. Jag trodde jag skulle kola vippen på slutet. Men vad skönt det var att ha tagit sig runt en sån lång runda innan loppet på 2,1 mil.
 
 
 
Vi har haft riktigt härligt väder (dock kallt idag i jämförelse med de andra dagarna) och kvällarna har varit fina med. Jag tycker maj månad och försommaren i helhet klart är den bästa årstiden, det är varmt i luften och grönt och fint i trädgårdarna m.m.
 
 
Jag och hjärtat passade på att njuta med varsitt glas rött på trappen när liten hade somnat och det fortfarande var varmt ute, ljuvligt
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej