NÅGOT FÖR EN CHOKLADÄLSKARE

2kommentarer

 
 
Jag är ju inte direkt först på plan att testa Ben & Jerry´s glass, snarare en av de sista :)
Jag har testat 2 smaker tidigare men just denna Choclate Fudge Brownie gissar jag är alla chokladälskares dröm.
 
 
 
 
Jag tyckte den var supergod, en klick grädde och lite hallon eller jordgubbar till hade ju varit pricken över i. Dock var ju glassen rätt så mäktigt så man behövde ju inte äta så mycket, men helt klart en glass jag äter fler gånger..
 (dock ett litet minus med dessa glassar, jag gillar inte pappk artongen. Värdelöst när man tar upp glassen ur frysen och fårvänta minst 10 min innan det överhuvudtaget går att ta någon glass, djupfryst fortfarande i mitten och börjar smälta på kanterna... ett fantastiskt världsligt problem:)
 
 
 
 
 
Vad tycker ni om Ben & Jerry´s, har ni någon favoritsmak?
 

2 kommentarer

Linda

16 May 2013 20:52

Jag ska villigt erkänna att jag har aldrig ätit ben and Jerry glass... Vet borde skämmas :/ Ha varit och är fortf då och då väldigt sugen på att testa, men det har aldrig blivit av...
Men ngn dag då ska jag minsann prova den omtalade glassen :)!!!

Svar: Då var jag inte ensam om att vara sen på detta :)
Me

idaho

17 May 2013 11:06

Half baked måste du prova Emelie, det är halva cookie dough och halva choclate fudge brownie! OCH Strawberry cheesecake Yumm! <3

Svar: Det lät ju riktigt gott. Den ska jag testa någon gång...
Me

Kommentera

Publiceras ej