JAG ÄR HELT MATT

0kommentarer


Träning ska vara skönt sägs det. Just i detta nu ligger jag som ett kolli i soffan efter kvällens EFIT pass, känner mig såå otränad. Jag är så slut i kroppen att jag knappt orkar skriva detta.

En eloge till instruktören som lyckas köra slut på en totalt, snacka om ända in i kaklet.


Just nu känns det som ett projekt/en ansträngning bara att ta mig upp ur soffan och borsta tänderna, vilket borde vara en simpel "just do it"


Nåja,, mamman får väl hålla i lite till, så kanske kroppen vänjer sig lite vid denna träningen. Dock har jag hört att den bästa träningen är att just chocka kroppen, på rätt sätt alltså. Men tränar man samma sak och samma intensitet hela tiden så utvecklas inte kroppen och framförallt så tränas inte alla muskelgrupper mm. Nog tjatat. Nu lät det som att jag kunde lite:)


Godnatt vänner

Kommentera

Publiceras ej