FÖR ATT INTE GLÖMMA...

0kommentarer

 
 
Nu när vardagen har kickat igång med stora steg, så måste jag pronto skaffa mig en ordentlig allmanacka. Jag inser att I-phonen inte räcker till för det ändamålet. Jag är urusel på att komma ihåg vissa saker (födelsedagar under sommaren, ursäkta ni som har glömts bort ♥  alltid samma visa varje år. Ni f¨år ett lagom för sent GRATTIS)
 
 
Jag har därmed nu beställt min alldeles egen Allmanacka hos Personlig Allmanacka
 
 
 
 
 
 
 
 
Idag - Måndag, en ny vecka väntar.
 
 
Dagens inleddes tidigt med en liten sudd som slog upp sina blå strax innan 06.00. Idag har vi en ledig dag tillsammans, då dagis har planeringsdag. Jag jobbade några timmar på morgonen, sedan har vi haft ledig tid tillsammans jag och lillplutt. Nu i eftermiddag tror jag det får bli en tur till lekplatsen, då det fortfarande är sommarvärme utomhus..
 
 
 
Hoppas ni alla har en bra måndag och bra start på veckan
 
 
 
KRAM
 
 
 
 
personlig allmanacka,

Kommentera

Publiceras ej