GODKVÄLL

0kommentarer



Redan torsdagskväll, gah vad dagarna går fort. Och visst är väl det skönt.


Idag efter jobb och dagis åkte vi på mamma/barn träff. Det var en riktigt livlig träff med gråt, skratt, fika, lek mm.
Jisses vad de har växt till sig de små liven. Vi träffades när våra små var 2 månader och jag minns den dagen som igår. En varm och solig försommardag. Skillnaden idag (en varm och solig sensommardag) är att lillplutt går, håller handen med mig och vinkar hejdå till de andra barnen. Den där varma försommardagen i maj då gick jag och rullade vagn och lillplutt kunde varken gå eller vinka..

Och fler gången kommer jag med all säkerhet minnas dagar som har gått och reflektera över då och nu..



Imorgon är det Fredag, veckans sista arbetsdag.. En hel helg har vi oplanerade framför oss, härligt.



Då/Nu - jag har alltid gillat att reflektera och tänka tillbaka.. År, Månader, Dagar, Timmar, Minuter


Kommentera

Publiceras ej