HÖSTENS KOFTA SAKNAS I MIN GARDEROB

0kommentarer

 
 
Nu är verkligen hösten här med bestämda steg. Jag gjorde slag i saken igårkväll och plockade undan alla sommarkläder och sommarskor m.m. Nu klär jag mig hellte varmt och ombonat och hoppar mer än gärna i mina mysbyxor på kvällen, tar på mig ullsockarna och tänder en fasligt massa ljus...
 
 
Varmt Välkommen HÖSTEN, jag gillar dig.
 
 
 
Dock är jag på jakt efter ett komplement i min garderob. Jag söker just nu med ljus och lykta efter den ultimata koftan/cardiganen/kavajen el dyl. Ett perfekt plagg att ha till vardags i jobbet, ta på sig över en skjorta eller en en tunnare blus/tröja.
 
 
Det är något likt detta jag är på jakt efter...
 
 
 
En lite mer dressad kofta med skinndetaljer från Lindex för endast 399:-
 
 
 
Har ni några tips, så dela gärna med er... Jag kanske får göra ett besök i stadens butiker imorgon och se om jag hittar något i stil med det jag söker....
 
På tal om shopping, om jag söker efter något speciellt så kommer jag garanterat inte hem med just det, utan något helt annat. Ett exempel. I lördags skulle jag köpa byxor till J, strumpor till mig och J och lite andra småsaker.. jag köpte i och för sig både byxor, strumpor och lite annat tjafs men jag kom också hem med en ny vinterjacka till moi, lite otippat sådär. jag har dock inte bestämt mig helt hundra om den jackan får stanna, måste prova den lite till.
 
 
 
Sådär ja, nog tjatat om koftor och shopping.
 
 
Ha en bra Torsdag vänner, KRAM
 
 

Kommentera

Publiceras ej