Snacka om snabbt

0kommentarer

 
 
Mindre än en vecka gick det innan de angrep oss.. vilka?
 
 
Jo, dagisbacillerna.. Första dagen på dagis var förra måndagen. På torsdag eftermiddag hade lillplutt 38 graders feber... förvånad, nej.. kanske inte. Men han kvicknade till snabbt, och skönt är ju det.
 
Jag och mannen i huset har däremot dragit på oss varsin förkylning. Alltid lika roligt när det inträffar samtidigt. Två arma själar som snörvlar och hostar om vartannat, visst är det härligt.
 
 
Min bästa vän just nu - STREPSILS
 
 
 
Man ska ju dock veta att en förkylning är "en liten piss i Nilen" jämförelse med mycket annat, så jag klagar inte. Tids nog är förkylningen borta lika snabbt som den kom.
 
 
 
Nog om min förkylning.
 
 
 
 
MÅNDAG & SEPTEMBER, välkomna.
Det är nu det händer, det är nu saker och ting förändras.
Veckodagarna innebär främst jobb och dagis, något nytt för mig, någon spännande för oss.
 
 
 
 
Hoppas ni alla mår gott och har fått en bra start på veckan.
 
 
KRAM
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej