VAD BLIR DET FÖR MAT

1kommentarer

 
Tillbaka i veckovarvet efter en härlig helg. Måndagen är snart förbi, och helt plötsligt är det Fredag och helg igen..haha. Jag tycker nästan bara att det är måndagar och fredagar nuförtiden. Dagarna däremellan swichar bara förbi känns det som.. nåja, nu fångar vi denna veckan.   
 
 
 
 
Nu till vardagsmat. Hur är det hemma hos er, lagar ni mat varje kväll?  Jag tycker inte det är så värst roligt att laga mat, men jag försöker att med lite nya recept och inspiration bli bättre på att härja i köket.. Jag har ett riktigt bra tips till er som tycker att fantasin och smaklökarna tryter (det är ju inte kul att äta lasange, speghetti och köttfärssås eller korv stroganoff varje dag)   
 
 
 
MATPLATSEN drivs av Victoria och hon har Veckomatsedlar för varje vecka. Tacka vet jag när någon annan kommer med middagsförslag. Och vad jag tycker är superbra med hennes maträtter är att de inte är några avancerade rätter och inte tar de en evighet att laga heller, perfekt om ni frågar mig.
 
 
        
 
 
    Denna kycklingrätten blev en favorit för både mannen och mig.   
 
Så, detta var ett litet tips till er alla som tryter på nya vardagsrecept - kika in på matplatsen.net.  
 
 
Ha en bra Måndagskväll vänner      KRAM  ♥   
 
 

1 kommentarer

Linda

17 Sep 2013 10:02

Exakt den rätten ska vi prova hemma hos oss idag :)!
Mkt bra matinspirarion hos matplatsen!

Kommentera

Publiceras ej