SNART EN TRETTIOTVÅÅRING

0kommentarer



Hej måndag, 24.e Februari och nästan hej vår - vilket väder vi bjöds på idag. Jag körde bil kring lunchtid och insåg att imorgon ska jag allt lägga in ett par solglasögon i bilen. Jag kisade så jag nästan grät, så stark var solen - och sååå glad man blir, varje år när första solen, vårvärmen och torra gator ger sig tillkänna - jag vill ha mer av detta, så det så (jag är säkert inte ensam om att längta efter våren)




Här hemma har jag nu fixat och slagit in paket till morgondagens jubilar - min kära sambo fyller år. För två år sedan hade vi en hejdundrandes 30-års fest och jag var gravid i åttonde månaden med lilla knytet - som blev vår lilla J 






Nu ska mamman göra sig iordning och ta natten, och ladda upp stämbanden inför morgondagens skönsång på morgonkvisten:)


Hoppas ni alla haft en fin dag och bra start på veckan 


KRAM 



Kommentera

Publiceras ej