TISDAGENS TIPS

0kommentarer


Redan tisdag idag, men för mig känns det som måndag eftersom jag och lilla J var lediga igår. Väldigt lyxigt att få en ledig dag tillsammans. Vi åkte till ett lekland här i närheten tillsammans med ett par vänner. De små minisarna hade verkligen hur roligt som helst - himmelriket för barn. Vi mammor hade en trevlig förmiddag också.


Full rulle i bollhavet





Nu ikväll ägnade jag några minuter åt ytliga ting - en liten Quick fix med dermalogicad daily microfoliant 
Detta är verkligen en super produkt. Jag har inte varit så mycket för dyra skönhetsprodukter tidigare, men efter att ha testat denna ändrade jag mig lite. Det är nr daglig peeling, jag brukar använda den ca 5 dagar i veckan. Hyn blir silkeslen, och vem vill inte ha det så...





Jag passade även på att färga mina bryn samt fräscha till naglarna med lite färg - och vips så känns man nästan som en ny människa.


Nu ska jag fixa iordning, och sedan ta natten 


Godnatt vänner 



Kommentera

Publiceras ej