Snart nya äventyr..

1kommentarer

Ja, nu e semestern avslutad sen länge... och mycket nytt är på gång.halmstad står som nästa destination på min karta... flyttade in mina möbler m.m. i lyan igår, och imorgon beger jag mig själv dit... ska bli kul o in i studentlivet... ngt nytt... vet inget, allt känns bara nytt....

Sveriges väder suger.. och jag menar vartenda ord.. suger kuk... solen är som bortblåst och regnet har hittat sin plats...

I övrigt har semestern varit bra, bilder uppdateras senare...

Nu ska jag pimla vin och njuta av tisdagen..

som ska tilläggas tillbringats morgonen och förmiddagen på¨gekås i ullared.. köpt div prylar en fattig student behöver.. schampo, tvättmedel, tandkräm, rengöringsmedel, hårfön o annat smått och gott...

Har nu varit på rangen och slått en hink bollar.. det är yoga (fast på annat sätt) för mig är sånt riktigt bra terapi och bara ett visst lugn när man bara får klippa till bolljävleln och inte tänka på var man ´just behöver träna på för att slå bollen ännu bättre., faktikst.. då du klipper till bollen och inte har så många krav, inte bryr dig så mycket..då brukar det bli jävligt bra,,,

Nu ska mitt vib ner i min vackra kropp...
cp.igt självfortroende jag fick av att slå några slag... haha'
'
ciao

1 kommentarer

Frida

18 Aug 2007 21:37

Hej vännen.
Oj oj.. flyttat nu? Hur känns det? Hoppas allt går bra. Vi hörs. Puss/frida

Kommentera

Publiceras ej