Samlat vuxenpoäng.. puhaha...

2kommentarer

Jag har samlat vuxenpoäng idag...

jobbade över...till 18.00... så engagerad är jag i mitt arbete..
slängde in 2 maskiner tvätt...under tiden tog jag mig en promenad iklädd regnkläder, keps och min shuffle med bra musik.
göra storkok på köttfärssås coh spaghetti (det var definitivt inte igår) och + är att jag gjorde 2 matlådor till min morfar...han är snäll, därför är jag snäll..+ till oss bägge.
gjorde mig en snuskigt god sallad och bänkade mig med den och ett glas vitt till Allsång.. tisdagar och allsång är lite extra...
hämtade min tvätt.. och gjorde inte som vanlig ordning,slängde ner skiten snabbast möjligast...nej nej, jag vek och vek, och inte nog med det, jag har stoppat allt på rätt plats, lakan, handduka, trosor m.m. -  är att jag inte strukit, men jag har lagt all stryktvätt på en speciell hylla.."Emelies strykhylla"

Har nu även unnat mig lite Ben & Jerry (min fina man köpte den till oss i sön till efterrätt) så idag njöt jag lite till.. och givetvis lite vitt till det... mummmma...

image1


Nu ska jag vänta in min älskade som varit i gbg skärgård på fiskeresa..  (att tillägga: jag har rensat i frysen för att få plats med lite färsk fisk)

Så idag tycker jag iaf att jag samlat lite +, kanske ingen annan tycker,,,jaja..

3 dagar till,ja, 2,6 om man ska vara lite mer rimlig...sedan semester... ahhh..
njuta, ledig, golf och mycket vin...samt massa kärlek...

Hasta luego..

2 kommentarer

Frida

04 Jul 2007 09:19

Hej vännen. Låter som du haft en ganska skön dag. Hälsa Micke å fiskarna. Kram

hillevi

05 Jul 2007 09:08

att du kan stryka det vet vi ju efter flygskjortorna i sthlm!! =) ses snart! kram

Kommentera

Publiceras ej