Lekt med döden...toast järnet har fått en rejäl omgång...

1kommentarer

Oja...

I kväll gjorde jag varma mackor...och varm choklad.. mumma...men vägen dit var inte enkel...
Helvetes jävla skit...kuk toast, o faaaan... ja, det var bara LITE av vad jag vräkte ur mig...
mitt älskade toast järn...Nu har det gått i graven....
 
Usch ja, det kunde gått illa...det har varit lite sönder innan, men då i plasten, inget som varit farligt direkt... denna gång så lossnade kontakten o de kom en el två lågor o smatter...fy o fasa...

men mackorna blev klara när detta hände, så jag kunde iaf njuta lite halft av allt de goda....trots att jag va chockad och förbannad på detta jävla toastjärn...

Nu har ilskan släppt, dock ej lukten i mina 22 kvadrat...haha

Tentaplugg för fullt... du hittar mig inom 4 väggar (dock lite undantag, thiii)

Tjing ..

1 kommentarer

Emilia

14 Oct 2007 10:37

fy så läskigt! Kunde ju gått riktigt illa...

Kommentera

Publiceras ej