Smått o gott...

2kommentarer

Hur svarar du i hemtelefonen?
Har ingen....
Hur svarar du i mobiltelefonen?
Emelie
Ringer det mycket till dig?
Inte störande mycket
Ringer du mycket?
Nja...
Vem ringde du senast?
Kärleken

Hur mycket pengar har du?
Krasst på den fronten
Senast kramat och när?
Kärleken i morse
Antal timmar sömn inatt?
typ 7 tim
Sov du ensam?
Nej
Vem sov du hos senast?
Tillsammas med min kärlek
Vem sov hos dig senast?
Längesen, men kärleken har sovit här 1 gång
Vem vet mest om dig?
Min pojkvän och syster
Vem vet du mest om?
Min syster gissar jag
Vad ser du fram emot?
Jul
Vad vill du ha just nu?
Pussar
Vem hånar du?
Ingen
Vem längtar du mest efter?
Kärleken
Vem vill du helst slippa?
Någon jobbig människa
Vem stör du dig på?
Våran (förläsare) flum gubbe Jonas
Vem vill du sova bredvid inatt?
Hade velat sova jämte den bästa
Vilken buss åker du oftast? 
Ingen, nr 23 va de alltid i London
Vilken årstid är det nu?
Höst
Anser du dig själv snygg?
Varje morgon...haha
Har du varit kär?
Ja
Är du kär nu?
Ja
Är du en bra partner?
Det hoppas jag
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad?
Raggar inte.
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Abslut
Vad åt du senast?
En macka
Är du polare med grannarna?
Nej, hälsat på människan i dörren bredvid
Har du varit på ett party?
Ja
Har du varit utomlands?
Ja
Var är dina syskon just nu?
Sis är på IKEA just nu
Vilken tid gick du upp imorse?
7.15
Vad gjorde du kl 2 inatt?
Sov väldigt gott
Vad är det första du gör på morgonen?
Vaknar
Vad ska du göra efter det här?
Plugga borde jag.

2 kommentarer

Emilia

15 Oct 2007 19:56

Jo jag har köppt Chailattepulver på EspressoHouse. Man tar typ 2 matskedar pulver och blandar ut i lite varmt vatten och sedan häller man på varm (skummad?) mjölk. Superenkelt och väldigt gott! (Du har förövrigt studentrabatt på EH)
Kramar

N R 1 2 6

15 Oct 2007 20:24

såna listor är roliga :]

Kommentera

Publiceras ej