Sista rycket..

0kommentarer

cirkus 2 timmar kvar på jobbet, sen går jag på semester i 3 veckor.. skönt de.. hjärtat mitt har redan haft en vecka, men 3 veckor ihop blir kalas.
Idag är det rensa, städa, arkivera här.. jag är ruskigt trött på alla pärmar jag ser, som jag kånkar till arkivet, men alltid skönt efteråt, när det är klart... jag tycker om att rensa/städa och SLÄNGA.. se skillnaden när man fått bort all skit.

Idag blir det en packa dag hemma, som säkerligen ska firas med lite rosé.. inhandlade lite drickbart igår, så jag bör överleva denna helgen också.. Skummeslöv imorgon, via min lya i halmstad... har biljetter till tennisen, så det blir det om vädret är ok, annars kan det kvitta...veckan är oplanerad, förutom att jag och far ska spela golftävling på onsdag, men tills dess ska har slappas, och njutas av semester..

Semester hälsningar från mig,,, kanske kommer en liten update, det finns ju faktikst dator och internet i skummeslöv med.

Många kramar från mig till er.

Kommentera

Publiceras ej